.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
45 فوتی در تصادفات رانندگی
45 نفر اسفند پارسال در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش شمال نیوز:علی عباسی مدير كل پزشكی قانونی مازندرانگفت: 45 نفر اسفند پارسال در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال 94، 33 درصد کاهش داشت.

 وی با بیان اینکه در همه محورها شاهد کاهش آمار بودیم، افزود: جاده های برون شهری با 31 مورد ، درون شهری با 12 و پس از آن راه روستایی با 2 مورد فوتی ناشی از تصادف در آن به ثبت رسید.

عباسی گفت: بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان هی ساری و میاندرود با 9 ،آمل با 8 و بابل با 5 فوتی در رتبه بعدی قرار دارند.

مدير كل پزشكی قانونی مازندران در تفكيک وضعيت متوفی افزود: در زمان وقوع تصادف 16نفر از افراد عابر ،14 نفر راننده ، 10 نفر سر نشین ، 4 مورد موتور سوار و 1نفر هم دوچرخه سوار فوتی به ثبت رسید.

عباسی با بیان اینکه صرفا آمار زخمی هایی که به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می شود در این سازمان ثبت شده است، گفت: هزار و 42 نفر مصدوم حوادث رانندگی اسفند پارسال به پزشکی قانونی مراجعه كردند كه اين رقم نسبت به مدت مشابه سال 94، 3 درصد افزایش داشت .

وی افزود: دستگاه های اجرايی استان می توانند در امر فرهنگ سازی با استفاده از آمارهای پزشكی قانونی با برنامه ريزی پيشگيرانه و ارتقای آگاهی عمومی مردم در راستای كاهش آمار كشته ها و زخمی ها در حوادث رانندگی موثر باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.